Fredagen den 13:onde...

...Vilket för många betyder otursdag, men inte för mig. Den här dagen har varit ganska bra.
  • Mamma fyller år idag <3 och jag har fått tårta och bullar.
  • Jag har gjort det sista delprovet i min mattekurs och införskaffat mig ännu ett MVG. Slutbetyget ligger nu i min lärares händer. Vad det än blir så vet jag att det kommer bli bra. Han är världens bästa lärare och har lärt mig allt som jag har bevisat. Han vet vad jag förtjänar!
  • Jag har shoppat på H&M för en massa pengar och har äntligen köpt strumpbyxor som inte dödar min mage. Tack för att det finns mammakläder <3
  • Eddie fick äntligen lämna Idol. Han håller inte måttet och är absolut sämst av de som var kvar. Nu håller jag alla mina tummar på att Calle tar hemma hela skiten!
Sammanfattningen blir att dagen har varit bra!

Kommentarer
Postat av: Sara

Själv följer jag inte IDol alls, men det jag hört så verkar jag hålla på erik. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback