Vecka 28


En ny vecka är nu här och jag har gått in i vecka 28.

Idag var jag på besök hos min barnmorska Birgitta på MVC. Hade en vanlig rutinkontroll, allting visade bra. Alla prover var bra och magen hade växt fint efter min egna kurva. Bebisens hjärta slog så fint när vi lyssnade. Men h*n ville inte vara stilla när vi var där och skulle lyssna. Passade på att snurra lite, gosunge!
Har även varit iväg med min sambo så att han kunde vaccinera sig. Skönt att han har gjort det nu. Vill inte att han ska bli sjuk nu när vi ska få vårat barn :)

Snart är julen här, och jag har längtat massor.
Har redan börjat julpyssla här hemma. Ljusstakarna står nu på sin plats och lyser i väntan på julen! En del julklappar är inslagna och jag ska snart handla lite mer så att jag blir klar med allt shoppande.

Ikväll kommer det upp ett nytt kort på magen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback