Bebisens lxyåk!


Har inte bloggat på ett tag för jag har inte haft så mycket att skriva.
Nu har jag börjat mått bättre igen, var hos doktorn förra veckan och hon trodde att bebisen låg och tryckte på en nerv. Men hade även lite ont i ena fogen så det kan ha varit lite av varje.

Nu ska jag och mamma rulla iväg och beställa barnvagnen. MYS! Längar så tills det är dags att få hem den.

Har även varit i skolan idag och skrivit mitt andra matteprov, kändes jättebra och hopas verkligen på ett MVG. Men har förmodligen missuppfattat en del av uppgifterna och mitt MVG gick nog upp irök! Hoppas gör jag iaf fortfarande!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej Frida. beställa barnvagn!! spännande vad vart det då?! vad får bebis för lyxåk?? hoppas du mår lite bättre nu o slipper dina smärtor.. Kram sofie

2009-10-05 @ 12:57:11
Postat av: Moster Mia

Hej gumman. Har kollat in vagnen på nätet så jätte fin ut. Jag har tagit fram vaggan så nu kan du komma och kolla på den. Klappa magen från mig. Kramar moster.

2009-10-05 @ 22:48:04
Postat av: Frida

Sofie: Det blev en Emmaljunga City Cross. Kommer nog bli perfekt att köra runt med. Nu mår jag bättre,så det är skönt! Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback