En resan för shopping!


Redan söndag och den här veckan har sprungit iväg i rasande fart!
Inatt åker vi iväg till Ullared för shoppa allt som behövs till den kommande bebisen, allt från babygym till täcke och kudde. Frågan är bara hur jag ska lyckas hålla mig vaken hela vägen, fast huvudsaken är att jag är vaken medans jag kör mina mil.
Vill bara att tiden ska gå fort så att vi är framme och jag får börja mitt shoppande. Vad summan sen kommer att sluta på vill jag inte äns tänka på.
Fikat och matsäcken är nu fixat, bilen är urplockad och allt är klart för att resan kan börja.

Men nu ska jag gå och duscha, sedan hoppa ner i sängen och vänta på att sömnen ska komma antågande.

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja jag är redo jag med, ska vila lite jag med nu..

Ses inatt =)

2009-10-11 @ 18:25:58
Postat av: språkpolisen

en resan???? /sambo

2009-10-12 @ 09:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback