Perioder i en gravid kvinnas liv.


Sitter här i soffan och tar det lugnt efter 12 timmar på jobbet. Passar på att kolla lite på Idol så länge mina ögonlock orkar hålla sig öppna.

Är inne i en konstig period just nu. En känslosam period, kan gråta för minsta lilla. Läser jag nåt som berör så gråter jag, skriver någon nåt snällt till mig så gråter jag. Igår kollade jag på Inlåst och tom. då började jag gråta. Tror inte att jag är riktigt normal?
Är ganska jobbigt att ha det så här, iaf om det ska vara sä här i nästan fyra månader till.

Imorgon åker jag till Västerås och spenderar lite tid tillsammans med en vän och hennes familj. Mys :D

Kommentarer
Postat av: My!

Jag heter faktiskt My! :P

Postat av: Linn

Haha.. Jag känner igen mig! :) Jag är brutalt känslig.. Kramar av sambo kan man aldrig få för många av i det här läget.. GALET!

2009-10-24 @ 19:27:57
URL: http://tvahjartanien.blogg.se/
Postat av: Moster Mia

Lilla gumman det går över, men det är värt det när allt är över och du har lilla knatten i famnen. Kram

2009-10-25 @ 18:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback