Hur kommer det här att sluta?

Kan man verkligen längta efter någon på det här sättet?
Håller på att längta ihäl mig tills det är dags för utraljud om 5 dagar. Hoppas att tiden springer iväg och att allt visar sig vara bra med den lill* där inne. Har redan fått sett h*n en gång men ändå längtar man lika mycket tills det är dags igen. Har aldrig varit så orolig i mitt liv så jag är just nu. Tänk om det är något med mitt barn, tänk om h*n inte mår bra.  Vad ska jag då ta mig till? :S

Fick en läkartid ifrån specialmödravården idag till en special-läkare. Men vet inte riktigt varför jag ska dit? Kan det ha att göra med mitt hjärta? Finns väl ändå inget man kan se innan bebisen är född. Det är många frågar nu, men alldeles för lite med svar!

Här kommer ett av de första korten vi tog, är ifrån 6+0:



Syns ju att magen har dragit iväg i raketfart, är bara typ 15 veckor sedan vi tog det här kortet.
20100215 är ett speciellt datum :D

Kommentarer
Postat av: Moster

Vilken söt liten mage, längtar efter den lille att få gosa lite och mysa. Älskar er. Kram

2009-09-17 @ 15:16:10
Postat av: mikaela

hej! ja jag lever,men har haft så mkt att göra :P inte ska du gå och oroa dig alltför mycket! kolla in den här bloggen istället: stinalee.se. tror hon ska föda närsom helst! vi hörs! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback