Vecka 19!


Sista dagen på den här veckan är här. Idag ska jag försöka tvätta lite, sen ska jag kolla när min sambo spelar den sista avgörande matchen i fotboll. Hoppas på vinst!
Skulle också vilja åka in till Örebro och köpa ett par nya stövlar, men är så tråkigt att göra det själv :( Får nog vänta med det tills nästa århundrade typ.

Istället så sitter jag här och längtar en massor efter min bebis. Magen växer hela tiden och samtidigt växer min längtan efter att du ska vara här hos oss. Tiden kommer förhoppningsvis gå ganska fort och vi har en flytt att tänka på inom den närmast framtiden.

Trevlig söndag!

Kommentarer
Postat av: sofie

Hej hej.. hur går det med magen? tog ni reda på kön?? är det v 20 nu?? ha det bra o ta hand om dig o bebis :) mvh sofie

2009-09-28 @ 11:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback