Hjärtat.


Vart tar tiden vägen. Den 31/4 är min dotter redan 3 månader. Det är helt sjukt, redan 3 HELA månader. Tyckte att det var igår som jag åkte in till BB och det i samma sekund var dags att trycka ut henne.
Vardagen börjar forma sig nu. Skruttan sover från ca.22 till runt 6-7. Äter sedan och somnar om igen :) De två senaste nätterna har hon vaknat klockan sju och ätit sitt första mål för dagen.
Är vaken mer och mer på dagarna, jag behöver bara visa mig för henne så blir hon jätteglad. Det är vad jag kallar lycka.
Imorgon är det dags att väga och mäta henne igen, det närmar sig 6 kilo. Tyckte hon nyss vägde 2780, vilket är vikten som hon gick ner till.


Kommentarer
Postat av: Anonym

det blir den 1:a maj för det finns inget 31 april :)

2010-04-26 @ 15:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback