Gåstol och starka ben.


Nu har jag blivit så där dålig igen på att blogga.
Passar på att göra det nu när jag har tid över, för sessan sover så sött i sin säng sen ett par timmar tillbaka och min köra sambo jobbar. Jag själv sitter här och väntar på att mitt godis ska bli levererat till dörren. MUMS!
Dagarna rullar på som vanligt och i måndags var vi iväg på 6 månaders-kontroll. Nellie vägde 7820 gram och var 67 cm. Hon ökar perfekt i vikt hela tiden och följer kurvan precis som hon ska. Mamma är stolt över sin tjej <3

Idag tog jag med mig Nellies gåstol hem till mamma, Nellie backade runt i den överallt. När hon fastnade så vart hon arg och ville att vi skulle komma och vända henne och så fortsatte det.
Hon har blivit mycket starkare i benen och vill stå upp nästan hela tiden. Får se hur det här kommer att sluta.




Kommentarer
Postat av: Linda K.E

Lillskrutta! <3 det dröjer nog inte länge innan hon börjar gå då? :) hih.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback