Smärta och kärlek.


Godkväll!
Ännu en kväll tillbringar jag i sängen kollandes på fångarna på fortet. Men just det här avsnittet är inte så spännande, utklassning med 5-0 brukar inte vara spännande.

Idag har jag varit i Lindesberg och fått massage, jag fick det i present av min syster när jag fyllde förra året och det var bara gilltigt i ett år. Eftersom jag fyller år nästa vecka så var jag tvungen att använda presentkortet. Det gjorde fruktansvärt ont men var också väldigt behövligt. Nellie väger trots allt ganska mycket och man får bära runt på henne ofta.
Tack Ida.

Imorgon tänkte jag passa på att gå till BVC med Nellie. Är nyfiken på hur mycket hon väger nu och hur lång hon är. Tänkte även höra lite om mat och sådana viktiga ting.



Ca. 5 dagar innan prinsessan föddes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback