Arbetande sambo.


Godkväll.
Har precis varit uppe till Nellie, hon vaknade och var ledsen. :(  Men efter några pussar och kramar av sin mamma så somnade hon om. :)
Nu sitter jag här i soffan och kollar på film. Min kära sambo jobbar men jag har en kompis och hennes barn här. Mysigt med lite sällskap :)
Nellie har lekt och sprallat hela dagen, ändå höll hon sig vaken ända till nästan halv 8. Söthönan!

Imorgon ska vi vara ensamma igen för min sambo ska iväg på match. Men vi hade nog tänk att träffa några omtyckta personer. En tjej som gillar Nellie skarpt, hon kan inte släppa Nellie en ända sekund när det träffas.

Nehe nu är det dags att kolla lite mer på tvn.

Kommentarer
Postat av: Linda K.E

Vad mysigt det låter som att ni har!

Krama lilltjejen från oss. <3

2010-12-18 @ 10:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback