Älskade barn!


Något underbart händer i kroppen första gången du träffar ditt egna barn. Att det skulle kännas så här hade jag aldrig trott, det är alldeles för underbart för att vara sant.
Nellie har nu varit ute hos oss i en hel vecka. Tiden har bara sprungit iväg, och jag är förmodligen världens lyckligaste människa. Hon tar mig upp bland molnen. <3

Vi kämpar på här hemma och lär oss nya saker hela tiden. Hon har blivit jätteduktig att äta, varje dag gör hon nya framsteg. Och jag är stolt över mig själv för nu har jag inte mycket kvar tills jag är nere på min ursprungsvikt. Lycka att äntligen komma i sina vanliga kläder.


Igår badade Nellie för första gången:


Kommentarer
Postat av: Kia

Ja, kärleken till ens barn går inte att jämföra med något annat!!!

2010-02-07 @ 11:34:56
Postat av: Jenny

Hon är så underbar att jag smälter! All kärlek till er från mig och Anton :)

2010-02-07 @ 12:56:26
Postat av: Moster Sara

Jag håller helt med man smälter verkligen i hennes närvaro, helt underbar!.

2010-02-09 @ 20:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback