Denna lycka!


Tiden går alldeles för fort. När jag tänker efter så kan jag inte riktigt förstå att det är hela 10 dagar sedan min dotter Nellie kom ut till oss. Hon är det snällaste barnet som jag någonsin har träffat. Hon skriker väldigt väldigt sällan och endast när hon är väldigt hungrig.

Idag hade vi BVC på hembesök för information och vägning. Först tänkte de hoppa över att väga henne eftersom det bara var två dagar sen vi gjorde det sist. Men eftersom jag ville att vi skulle väga henne så gjorde vi det. Och hon hade gått upp hela 110 gram på bara två dagar. Nu har hon gått om sin födelsevikt och väger 3100 gram. Jag är som himla stolt!


Kommentarer
Postat av: Moster Mia

Hon är duktig min lilla tjej. Kram

2010-02-10 @ 20:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback