Snart över..


Godkväll!
Nu är nästan även den här veckan över, skönt tycker jag. Skolan börjar igen på måndag och vi närmar oss den stora dagen med stormsteg. Underbart!
Jag får dagarna att gå ganska lätt. Igår spenderade jag halva dagen i Örebro och Kumla, köpte massa saker till babyn. Så nu börjar hans/hennes rum bli klart. Supermysigt. Passade även på att köpa hem allt jag behövde till vaggan, nu är jag gått och blivit kär i den för den är så himla mysig.
Min kära sambo är i örebro och dömer bandy och jag sitter här och väntar på att han ska komma hem men det lär nog dröja ett par timmar till.

Idag passade jag på att ta ett varmt bad hemma hos mamma. Det blev visst alldeles för varmt, brände hela kroppen när jag försökte lägga mig ner. Bebisen började böka runt i magen och tryckte ut alla dens kroppsdelar när magen blev varm. Svettades i över en timme efter att jag hade badat. Inte riktigt så man vill ha det kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback