Snart, snart, snart!


Usch vad jag är dålig på att uppdater bloggen, men har inte så ofta nåt att skriva.
Jag vaknar bara här fram och tillbaka i väntan på att våran bebis ska komma ut till oss. Det nya året är nu här bebisen är mer än välkommen. H*n kommer att komma när h*n är redo, även fast min önskan är att det var imorgon.
Ryggen har börjat tagit en del stryk nu, igår somnade jag med riskudden på ryggen för då var smärten alldeles för mycket. Gjorde tom. ont i rumpan när jag  skulle resa mig från sängen. Bebis trycker nog på alla närver i hela min kropp. ;)
Tror att bebisen ligger med huvudet ner också, har kännts som det i någon vecka nu. Hoppas h*n fixerar sig snart också.


Nu ska jag kolla klart på skidor.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är inte för roligt när dom kommer för tidigt heller, min lilleman är en månad tidig och vi spendera 2 veckor på NEO avdelningen.

2010-01-05 @ 09:10:36
Postat av: Sofie

Men Frida då.. har du så ont..inte bra... har du packat BB väskan då? och är ni klara med allt? jag tror nog att mitt bäcken faller isär snart.. knakar o har sig.. men det verkar ju inte som om våran lill* vill komma tidigare... men det vore fint, trotts att allt kommer hänga på hela kroppen :S men man slipper ju krämpor o svullnader iaf :)

2010-01-05 @ 19:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback