Borta bra men hemma bäst..


Godkväll.
Nellie och jag har spenderat en natt i skogen i Dalarna. Nellie hade en dålig natt då hon blev störd av människor som lät en del och av att det var ljust när hon skulle sova.
Hemma är hon van med att det är mörkt och tyst när man ska sova. Fick henne att somna flera gånger då hon låg tätt intill mig, men varje gång jag flyttade mig så vaknade hon.
Så strax innan 22 så bestämde jag mig för att gå och sova. Vi somnade ganska fort men skruttan vaknade efter en stund och ville ha nappen. Sedan har hon låtit lite till och från. Så jag var mer vaken än vad jag sov.
Klockan halv 6 var det jätteljust ute så Nellie vaknade, jag gav henne bröstet och då somnade hon om till slut, tätt intill mig.
20 i 8 så vaknade jag och råkade väcka Nellie i ett försök att flytta henne lite eftersom hon höll på att putta ner mig från sängen.

Så nu ikväll passade jag på att ta en varm dusch :) Jag är van att alltid kunna duscha och det brukar jag alltid starta min dag med men det kunde jag inte göra igår.



Kommentarer
Postat av: Ellinor

Idag vaknade Thea halv 6 :O jissa om jag är trött :/ Pöss

Postat av: Marie

Synd att du och Nellie inte verkar uppskatta tiden i Dalarna tillsammans med vänner så som vi andra gjorde. Tråkigt att du inte heller uppmärksammade mörkläggningsgardinerna som låg på pallen i kammaren.

2010-07-28 @ 11:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback