En djungel med massa alternativ.


Dagarna och tiden går så himla fort. Klockan är bara halv 11 och jag och Nellie har redan hunnit med massor.
Nellie har ätit sin gröt och fått bada. Jag har ätit frukost, tvättat massa maskiner med tvätt, dammsugit hallen och hunnit duscha.
Nu sover min skrutta lite middag, hon blir alltid trött av att bada efter frukosten. Hon ligger helt utslagen på min säng med armarna utsträcka åt varsitt håll.
När Nellie vaknar så är det dags att äta sin lunch. Den äter hon allitd någon gång mellan 11 och 12, beroende på när hon fick sin gröt på morgonen.
Vi börjar få ganska bra rutiner nu som passar oss alla bra. Hon vaknar oftast runt 8-8.30 och sedan sover hon för natten innan klockan 8, oftast runt 7.

I går var jag och Nellie i Örebro med Ellinor, Thea och Bella. Var jättetrevligt att få komma ut lite. Vi handlade så mycket att det inte fanns en ledig plats i hela bilen. Passade också på att kolla på nästa bilstol till Nellie men det var som en stor djungel och vi kommer att jättesvårt att välja vilken vi vill ha.

Nu ska jag gå och plocka lite här hemma medans Nellie sover för efter lunchen så ska vi träffa mormor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback