En lördagskväll ute på altanen!


Sitter här ute på altanen hos Björns föräldrar i Hammarby. Det regnar lite och åskan har låtit, inte värre än så. Men vore skönt om det kom lite mer och rensar luften.
Min prinsessa ligger på golvet och pratar en massa, hon är superglad och lycklig. Jag blir så glad över att få se och höra henne. Hon har vänt sig till magen och är arg att armen är ivägen så hon inte kommer tillbaka till ryggläge. Men jag låter henne hållas ett tag. :)

Björns semester är slut nu,
så jag och Nellie får tillbringa dagarna själva. Det är lite tråkigt! Men vad gör det när det när det finns andra trevliga mammor att umgås med. Oftast finns det någon att umgås med.

Kommentarer
Postat av: nathalie - nybilven mamma

Jaha okej :)

Tycker att amningsnappen fungerar jätte bra!

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback