Ett vandrande hjärta..


Goddag!
Ställde mig på vågen i morse och blev förvånad när jag vägde ett par kilo mindre än vad jag trodde. :) Detta firade jag med att ta en promend medans min skrutta fick vara med sin kära mormor. Ska försöka bli av med dessa extrakilo som har har lagt på mig SEN Nellie föddes. Gick ner alla kilo efter förlossningen med la sedan på mig några igen.

Min prinsessa ligger här på golvet och sover, hon är trött eftersom hon redan ville käka vid 5.30 imorse. Men som tur var så somnade hon om igen så vi kunde ligga kvar i sängen till 08.30, kändes lite bättre att gå upp då.

Om 12 dagar så är Nellie redan 6 månader. Tiden går alldeles för fort, jag vill att min mammaledighet aldrig ska ta slut. Jag vill tillbringa alla vakna timmar tillsammans med tjejen som betyder allt för mig. <3<3

Kommentarer
Postat av: Nina, nybliven 3barnsmamma :)

nej, alla barn lär sig inte.. men många gör det..

det blir lättare för dom att få igång suget och förstå hur man gör, och vissa barn kan då suga utan napp..

Postat av: Sandrah, Colins mami

Vad roligt! Det är kul att läsa andra mammors bloggar då barnen är i samma ålder så man kan kolla liksom :)

2010-07-20 @ 15:02:28
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: Linda K.E

Tss. Du är ju pytteliten ju efter förlossningen.

och sjukt galet ambitiös som tränar och allt!

Önskar jag också var så klok att jag bestämde mig för att orka det.. :)



och lilla, lilla skrutta. <3 så fort redan?

ett halvår går så fort, det är helt sanslöst..

krama familjen från oss! <3 och blogga mer. :D

2010-07-21 @ 10:45:34
URL: http://cummis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback