Mitt allt..

En ny vecka är nu här och Noradagarna är nu över. Känns tråkigt och dött och jag längtar tills det är dags för Noramarken. Jag gillar att gå runt och kolla bland alla knallar, alltid hittar man nåt som är intressant.

Hursomhelst så gick det superbra att lämna bort Nellie i fredagsnatt. Hon hade varit hur snäll som helst mot sin mormor. De hade varit ute och gått och kollat på människor. Sedan hade hon somnat i mormors famn och sedan sovit till klockan 6, då hade hon vaknat och låtit lite. Mamma hade då gett henne nappen och skyndat ut i köket för att värma mjölken. När kom kom in i sovrummet igen så sov Nellie så sött och hade sedan sovit till halv nio.
Det var värre för mig som ägnade alla mina tankar åt Nellie, alla dessa timmar som vi var ifrån varandra. Hade jätte svårt att sova den natten och sov bara sammanlagt 5 timmar den natten.
Skynda mig bort till mamma strax efter att Nellie hade vaknat men hon log bara lite när jag kom och fortsatte mysa med mamma. Tack för den ;)


Kommentarer
Postat av: Linda K.E

Hi-hiii! Lilla godingen, klart det skulle gå bra.

Skönt för dig att få komma iväg själv lite, och lyllos hennes mormor som fick leka lite med henne på egen hand också! :D

Roligt att höra att du tyckte det var kul.

Själv hade man sömnlösa nätter med konserten utanför, jag ville dödens dö! haha.

(Inte ett DUGG avis på de som var ute? haha!)



Kram på er.

Postat av: nathalie - gravid vecka 37

Jaha oj nästan lika tidigt som det kommet bli för mig :) kom hon av sig själv?eller blev du igångsatt?

kram

2010-07-13 @ 23:29:08
URL: http://nathsstep.blogg.se/
Postat av: nathalie - nybilven mamma

Nu är bebis här :)

2010-07-16 @ 19:04:06
URL: http://nathsstep.blogg.se/
Postat av: Sandrah, Colins mami

Viken söt liten tjej!

2010-07-20 @ 01:00:48
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback