När ett hjärta brister..


Godkväll!
Gör ett försök att uppdatera bloggen lite. Min kära sambo kollar på fotboll och min älskade dotter sover, så jag har all tid i världen att skriva lite.
Idag har vi varit iväg och träffat en bebis som är 8 dagar gammal. Han var hur söt som helst och jag insåg ganska snart att min lilla lilla bebis inte är så liten längre. Vi la dem brevid varandra ocg tog kort, så insåg jag att hon börjar bli stor.
Och nu är hon tillbaka igen med att sova runt 12 timmar varje natt. Det är hur skönt som helst, för på så sätt får vi passa tid tillsammans hela dagarna.

I helgen ska jag ut på Noradagarna och träffa folk, jag ser verkligen fram emot det. Men det gör ont i mitt hjärta när jag tänker på hur det ska kännas att vara ifrån min dotter en kväll och en hel natt. Jag vill så gärna bara ha roligt, men kommer jag verkligen klara av att slappna av?

Kommentarer
Postat av: Linda K.E

Åhå, det kommer gå så bra! Det vet jag.

Du kommer säkerligen bara prata om din dotter när

du väl är ute, känner igen det där. :)

Men du skulle säkerligen behöva lite ensamtid också, sånt är nyttigt.

Vad kul för dig att få komma ut också! Att det händer nåt liksom.

Själv hoppas jag att jag ligger och levererar liv på BB medan Noradagarna är. Orkar nog inte ha en konsert utanför fönstret. Haha!

Så ta en öl åt mig också.



<3 krama lilltjejen från oss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback