Sessan sover och mamma har egen tid.

Godkväll.
Passar på att slappna av lite nu medans prinsessan sover. Hon har börjat med något nytt och ska somna för natten redan runt 20/kvart i 7. Då är hon toktrött och orkar inte hålla sina söta ögon öppna längre.
Så idag somnade hon typ 20 i 7, nu är bara frågan hur länge hon tänkte sova i morgon?

Inatt var hon vaken mellan 1 och 2. Jag vaggade henne till sömns flera gånger, men varje gång jag la ner henne så vaknade hon igen. Så jag gav henne mat efter 40 minuter och då somnade hon och sov till 08.20. Då kändes det lite bättre att gå upp. Hoppas hon inte vill äta nåt i natt.

Väntar på att min kära sambo ska komma hem, först var han och jobbade i 1,5 dygn och efter det så gick han till gymmet. Han ska även jobba imorgon och fredagnatt också.

Nehe nu kom visst mamma, ska prata lite med henne innan Björn kommer hem!S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback