Sessans dag idag!

Godkväll.
Idag har jag gjort något som jag inte har gjort de senaste 6 månaderna - Jag har jobbat och det gick faktiskt över förväntningarna. Lättförtjänta pengar. Men det höll på att skita sig eftersom Björn skulle vara hemma med Nellie, men det var kris på hans jobb och han var tvungen att jobba. Han fick ringa mormor och fråga henne på hjälp och hon sa självklart ja :D Så mamma och pappa åkte iväg och jobbade medans sessan fick mormor-tid.

Idaag blev min älskade prinsessa 6 månader och det firade vi med tårtkalas.
Trevliga människor kom på besök och Nellie fick tom. några paket. Hon verkade nöjd över att få dra i snöret samtidigt som hon hoppade i sin hoppgunga.

Nehe nu måste jag sova efter dagens alla intryck.

Kommentarer
Postat av: Vi & Du - Gravid och mamma till två flickor

tack för din gissning.. :)

Hoppas att allt är bra med dig.



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback