Älskade du..


Tiden går så fort, alldeles för fort faktiskt.
Jag hinner inte alltid riktigt med, saker och ting händer utan att man hinner reagera. Vart har tiden sen min dotter föddes tagit vägen? 4 månader och 2 veckor.

Vi har flyttar in Nellie till sittt rum nu,
hon sover där alldeles själv i sin alldeles egna säng. Första natten gick jätte bra, hon somnade i tid på kvällen och sov sedan hela natten. Jag hämtar henne sedan på morgonen, tar in henne till mig, ger henne mat och då sover hon några timmar till.
Men nätterna i helgen har inte varit lika bra, hon har vaknat några gånger och ville sedan sova tättintill mig. En av nätterna ville hon tom. äta, vilket inte har hänt sedan hon var mindre än 2 månader. Hon blev ledsen så jag gav henne mat och då somnade hon direkt igen.
Natten till idag var jätte bra, hon somnade runt 20 i 8 och sov sedan hela natten. Jag är så stolt och glad över denna snälla, underbara tjej.





Kommentarer
Postat av: Sara

Jisses va söt hon är! =)

Postat av: Linda K.E

Vilka fina bilder på henne! <3

Man smälter.

Speciellt den med tofsen! åhåå. jag kiknar ju!



Hoppas allt är bra med er.

Och att det kommer fler blogginlägg snart! haha.

Kram från oss.

/ Linda och Valentin.

2010-06-21 @ 16:31:43
URL: http://cummis.blogg.se/
Postat av: nathalie - gravid vecka 33

Jaha okej :) vilken tur du hade! Hoppas jag har lika tur som dig :) Får tänka på saken med oljan^^

2010-06-23 @ 07:26:02
URL: http://nathsstep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback