Förlåt mig, älskade du.


Idag hände något som jag hoppas at INGEN annan förälder ska råka ut för. Jag snubblade när jag bar på min dotter. Foten fastnade i mina pyjamasbyxor och vi föll handlöst framåt. Försökte på något sätt skydda Nellie och det lyckades jag nästan med förutom att hon slog i huvudet litegrann. Både hon och jag började gråta, jag pga. räddslan av att jag hade skaddat min dotter. Som tur var gick Björn precis bakom mig och kunde ta Nellie direkt, när jag fick tillbaka henne i min famn så slutade hon gråta. Tror att även hon blev ganska rädd.
Upptäckten sedan att jag blödde på foten och hade ont i den axel som jag försökte skydda Nellie med.

Tack och lov gick det bra. Vet inte vad jag hade gjort annars. Dumma, dumma, klantiga Frida.

Kommentarer
Postat av: ida

tur att det gick bra. det är nog alla föräldrars skräck. klart att båda blev chockade. Ibland händer det sånt man inte vill, men det är ju iaf absolut inte ditt fel :) För hon har ju världens bästa mamma :)

Postat av: Moster Mia

Lilla rara gumman, det vet väl alla att du är super duktig med lill trollet.Men ibland händer tråkiga saker, tur att det gick bra med er båda. Varma kramar .

2010-11-22 @ 11:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback