När ett litet barn blir sjuk..


Min dotter har för första gången under sitt 9 månader lång liv fått feber. Min mamma var här och kollade Idol med mig, när Nellie hade gnällt många gånger gick mamma upp för att hämta henne.
Mamma hörde hur hon började låta så hon skyndade sig ut i hallen och då kräktes hon ner hela golvet. Kollade även hennes temp och den visade att hon hade feber.
Fick springa bort till Nöjesbutiken för att köpa nässpray, sedan skynda hem för att ge henne det och alvedon.
Nu ligger hon och snarkar högt i min säng. Det gör ont i mitt hjärta av att se henne må så här. Önskar att jag kunde göra vad som helst för att hon kunde bli friskt nu direkt.




Så här ser hon ut när hon sover sött i min säng. Älskade du <3

Kommentarer
Postat av: Moster Sara

Mosters älskade hjärta!♥

2010-11-07 @ 20:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback