Så mycket kärlek till er två. <3

Godmorgon.

Har varit jättedålig på att uppdatera min blogg, men jag har enbart ägnat alla tid den senaste veckan till min älskade dotter. Jag har tom. hoppat över trännigar och promenader för att jag inte har klarat att vara ifrån henne.

Hon har varit sjuk sen förra fredagen med feber, jättejobbig hosta som har gjort att hon har kräkts massor och hon har inte ätit något alls typ inte äns fått i sig vätska. Hon har gått ner en del i vikt och många säger att hon är mycket smalare. Vi har åkt fram och tillbaka till sjukhuset utan att det har hjälpt.
Men igår släppte det lite och jag fick i henne nästan en HEL burk mat och en hel burk yougurt. Lyckan var total. Imorse åt hon en hel flaska välling på ca. 175-180 ml. Det är det mästa hittills. Hon gör framsteg och det gör mig så himla glad. Hoppas hoppas bara det fortsätter så här.

Jag gör vad som helst för min dotter, hon är mitt allt och det är henne jag lever för. <3

Idag fyller min älskade mamma 50 år och det ska så klart firas.
Ska bli spännande och se vilka som kommer, vilka som vill vara med och fira henne. Såklart kommer min kära morfar, ska bli roligt att träffa honom för det var så länge sen. Ska även blir spännande och se hur hon reagerar på prensenter och så.
Tänk att min mamma har hunnit med att bli 50 hela år. Under dessa år har hon hunnit fått 6 barn och inom det närmsta så har hon även 5 barnbarn, i åldrarna 0 till 10 år. Jag är övertygad att det kommer bli fler barnbarn än så. Lilla mamma var bara 39 år när lilla Moa kom till jorden, hennes första barnbarn. Andra mammor har knappt fått sitt första barn då.
Älskade mamma, är så glad att jag har dig. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback