Trötta tidigt..


Godkväll.
Passar på att fördriva lite tid innan jag ska sova. Jag är fruktansvärt trött redan och skulle förmodligen kunna sova för natten redan nu, men tänkte kolla på efterlyst innan jag somnar.
Nellie var också jättetrött och somnade av sig själv efter att hon hade fått välling redan innan klockan 7. Jag la bara ner henne i sängen, la på henne täcket då vände hon sig om och somnade så sött. <3

Natten till idag var en jobbig natt för min lilla tjej, hon är både hostig och snorig. Hon vaknade flera gånger och var jätte tät så hon kunde inte ha nappen i munnen samtidigt som hon försökte andas. Så jag hämtade henne och la henne bredvid mig i min säng. Suppermysigt att ha henne hos mig men också jobbigt ibland. Hon vill ligga så nära det bara går. Gärna så nära att jag ramlar ner på golvet.

Imorgon ska vi hem till Malin på föräldragrupp, alltid lika trevligt att träffa alla mammor och barn. Efter det så ska jag ta med mig min kära familj för shopping i Örebro.

Dags att göra mig klar för natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback