7 månader.


Igår blev våran dotter 7 hela månader. Jag tycker att tiden går alldeles för fort. Vill inte äns tänka tanken att jag ska börja jobba ordentligt igen och behöva vara ifrån henne hela dagarna.

Idag ska vi iväg på föräldragrupp, var jättelänge sen vi sågs allihoppa tillsammans. Hoppas att alla kommer bara :)
Igår var jag iväg till BVC med Nellie, hon växer precis som hon ska, exakt efter det tjocka strecket på kurvan. Hon är bara så perfekt man kan bli. Lagom tjock och lagom lång ;)

Nu vaknade min prinsessa så nu springer vi iväg :)

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Mysigt med en liten dotter :) Jag har precis fått en färsk tremänning, längtar efter att träffa henne. Men dem bor 70 mil härifrån :( Hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback