Det lilla vattendjuret.

Godmorgon!
Nu har jag varit så där dålig igen på att uppdatera bloggen, jag gör ett försök nu.

Igår åkte vi till Lindesberg och badade med Thea, Ellinor, Tore och Ida. Nellie gillade det jättemycket och spratllade som aldrig förr ivattnet. Hon fick avända sin baddräkt för första gången och var hur fin som helst i den.
När vi hade badat klart och skulle åka hem så somnade Nellie på 2 sekunder i bilen. Vi hade egentligen tänkt och stanna hos min syster och säga hej en stund. Det resulterade i att jag fick springa upp och hämta syrran och sedan stå vid bilen och prata, funkade det också :=) Vi ska ju iaf tillbaka på torsdag eftersom syrran fyller 25 då ;)

Nehe nu ör det frukosttime så att vi kan gå på vagga-gunga-gå sen. Öven det gillar min prinsessa, men säg nåt som hon inte gillar. Att vara i centrum är alltid roligt enligt henne.

Kommentarer
Postat av: Linda K.E

åhå, lillskrutta! <3 :D

vad kul!

Postat av: Anonym

2010-09-16 @ 16:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback