Sovande prinsessa.


Godmorgon!
Jag är egentligen vaken alldeles för tidigt och helt i onödan men jag kan inte sova.
Nellie sover sött i sin säng och Björn sover här bredvid mig. Normalt brukar Nellie ha ätit sin välling för någon timme sen och sedan ha somnat om igen. Men just idag verkar hon trött och sover sååå länge utan välling. Så idag kanske vi får hopppa över vällingen och gå henne gröt direkt istället. Fast det beror ju på om prinsessan behagar att vakna snart.

Ikväll ska vi lämna in massa kläder på bytardagarna, alla kläder som finns här hemma kommer inte att användas. Min mamma var här och hjälpte mig att plocka ihop allt. MEN hon ville inte att jag skulle sälja nåt alls efterson hon vill och tror att vi kommer att få fler barn. Det spelar ingen roll om vi får det eller ej, för så här mycket kläder i 50/56 kommer nog aldrig ett barn stt behöva. Och likadant 5 overaller i ungefär samma storlek? Nej det behöver man inte.

Så nu är det ihopplockat och klart och ska lämnas in ikväll. Sedan är det försäljning under lördagförmiddag och då ska det shoppas :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback