Valsöndag?


Godkväll!
Prinsessan sover sen några timmar tillbaka, hon somnade vid halv sju medans hon åt sin välling. Hon är så trött på kvällarna nu för tiden att hon somnar fort och sedan sover hon jättebra hela nätterna. Ibland vaknar hon mellan 5-7 och vill ha välling men somnar alltid om direkt efter igen. På så sätt har hon nöjda och utvilade föräldrar.

Ikväll tänkte jag hålla mig vaken lite längre än vanligt, jag tänkte nämligen kolla på valvakan. Får se hur länge jag står ut innan min ögon måste slå ihop. Jag tror att det är alliansen som kommer att ta hem det hela. Vi får se om några timmar om jag har rätt. Vad tror ni?



Så här glad är man när det är dags för käk.



Även glad när vi har ändrat i sängen :)



Min prinsessa är så söt och go så jag tror att jag smälter. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback