Separationsångest..

Tycker så synd om min dotter som har sån svår separationsångest ifrån mig så hon gråter hela tiden jag försvinner. Värst är det när jag ska lägga henne för natten, då gråter hon tills jag kommer tillbaka. Igår kväll fick jag vycha henne i min famns tills hon somnade, tredje gången jag gjorde det så sov hon vidare.
Får se hur långe det ska hålla på så här och hur det kommer gå att lämna henne på dagis.
Imorse började hon gråta direkt när vi kom innanför dörren på dagis, vägrade släppa taget om mig. Jag tycker så himla synd om henne så det gör ont i mitt hjärta.

Kommentarer
Postat av: Anonym



Ja det skulle dom nog absolut ha :D

ska söka dagisplats på lingården, vi kommer ju bo precis där så de blir ju nära och bra.

vart går Nellie?



verkar jobbigt med inskolningen, hoppas det går bättre snart :)

Postat av: Anonym

Okej bor ni också i närheten eller?:)

Jag vet inte om det är köer och så men jag har tänkt att söka snart och att hon ska kunna börja i augusti.

2011-04-12 @ 21:46:33
URL: http://jagochlillasot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback