Sjukdomar avlöser varandra.


Godkväll!
Nu är det väldigt länge sen jag skrev sist.
Men just nu avlöser sjukdomarna varandra här hemma. När febern äntligen hade släppt på min dotter hoppade den över på mig och min temp hoppade snabbt upp till 39,5. Men hade bara så hög i en dag sen gick den ner lite, men jag är fortfarande helt slut i kroppen och orkar knappt med nåt alls.
Björn har varit borta hela dagen så Nellie har fått vara med sin mormor större delen av dagen. Hon var nöjd och glad när hon kom hem, hon älskar att vara med sin mormor. Hon fick vara själv med mig i 1,5 timme innan jag la henne för natten. Bara den korta studen vart en utmaning för min sjuka kropp.
Nu har hon sovit i snart en timme och jag har bäddat ner mig i sängen och tänker ligga kvar här ända till imorgonbitti.


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Intressant sida! Det märks att du gillar att skriva!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback