Fina ni

Godkväll.

Hoppsan, en hel vecka har passerat sen jag skrev här sist. Men nu är det iaf bara 3 arbetsdagar kvar på detta år, sedan kommer allt lugna ner sig lite.
Nellie har lov från dagis och ska ha det i nästan 2 veckor till. Hon verkar gilla att få vara hemma och leka med alla nya saker som hon fick i julklapp, dammsugaren är den absoluta favouriten. :)

Ska bli skönt att få ha Björn hemma i några dagar nu, han jobbar inatt men sedan är han ledig i några dagar.
Jag är lycklig som har fått ha honom hemma både på julafton och nyårsafton :D
Sedan vad vi ska hitta på, på nyårsafton är en annan fråga. Jag skulle vilja äta gott, umgås med lite andra människor och bara ha det trevligt. Hoppas det blir så.

Nu ska jag göra mig i ordning för kvällen, för nu är jag riktigt trött.

Kommentarer
Postat av: Sara Björk

Ja just =) Ja den är jättefin :) köpte den på tradera för en billig slant faktiskt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback