Gnälliga barn.


Godkväll.
Idag hade jag min lediga dag, då passade jag på att fixa massa i huset. Så skönt att slippa göra allt samtidigt, tänkte försöka vara klar med allt tills det är dags att köra möblerna nästa vecka.
Imorgon slutar jag klockan 4 så då tänkte jag försöka fixa lite till. Förhoppningsvis så får jag lite hjälp och då kommer det gå mycket fortare.

Ikväll tog jag med mig Nellie till gymmet för att träna lite, det gick så där. Efter 30 minuter fick vi vända och gå hem, hon var så trött så hon bara gjorde massssa dumheter och vart jätteledsen.
Men på vägen hem så kom hennes favvo Battis och då blev hon helt plötsligt pigg och glad. :)
Väl hemma blev det välling och ner i sängen och sedan somnade hon gott.

Och nu är jkag lika trött så ska hoppa in i duschen och sedan ner i sängen, upp tidigt imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback