Vilken dag..


Godkväll.
Vilken dag det har varit.!! Först jobbade jag till 14.20, var en väldigt intensiv dag då ALLT hände samtidigt. Allt från att kunde tappade flaskor, till beställningar som inte gick att genomföra, till personal till hade lunch samtidigt och kö som räckte lååångt. Och ALLT PRECIS SAMTIDIGT.
Efter det så sprang jag till gymmet för att hjälpa till att flytta det till nya lokaler. 3 timmar senare så var det så gott som tomt och någelunda städat.
Sedan snabbt iväg till vårt hus för att hämta kläder till mig, jag hade så klart tagit med det mesta dit. Min planering är inte alltid den bästa.
Sedan hem och slänga sig i duschen för att hinna bli klar innan vårat besök kommer.
Senare ska alla samlas igen för att åka in till Örebro och ha det trevligt. Kommer bli super :D

Vår prinsessa är hos sin farmor och farfar och ska vara där tills imorgon. Vi ringde till henne för att höra så hon hade det bra, men hon hade absolut inte tid att prata med oss.
Tvivlar inte en sekund på att hon kommer ha det jättebra.

Trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback