Vintersverige.


Godmorgon i vintersverige :)
Lite mysigt är det allt med snön som kom igår, innerst inne så blev jag glad så passade på att ta en promenad på 1 timme och 20 minuter. Superskönt :)

Idg blev jag väckt av Nellie strax innan 7 för att hon ville ha välling, så gck upp istället för att försöka somna om. Nellie gjorde precis som jag och följde efter mig in i badrummet, hon satt sig på toasitsen medans jag duschade. Efter en stund ramlade hon rakt in i duschen, så vi fick oss ett litet skratt på morgonkvisten.

Nu ska jag snart åka in till Örebro för ett viktigt möte, ska nli lite spännande. Är dock noll förberedd så det kan gå precis hur som helst. Efter det hoppas jag hinna in på Intersport lite snabbt innan jag skyndar mig tillbaka till Nora för att börja jobba. Mycket stress idag men vad gör väl det så här nära kul :D

Föresten om någon av er inte ser min header, så testa att uppdatera en gång. Om ni fortfarande inte kan se den så vill jag att ni skriver det i en kommentar här på blogggen, tack på förhand!

Kommentarer
Postat av: -Sofie

Nu syns den. :) Det blev ju bra. :)

Postat av: Ellinor

jag ser :)

2011-12-06 @ 08:24:32
URL: http://Theasmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback