Dag 02 – Min första kärlek

Dag 02 – Min första kärlek

Min första kärlek kommer jag inte ihåg. Men min första riktiga kärlek träffade jag 26 December 2005. Jag hade nyss gjort slut med en kille som jag tidigare hade vart tillsammans med till och från sista året på gymnasiet.
Vi träffades på krogen och vi hade flera gemensamma vänner.
Vårat förhållande var inte populärt bland många människor pga att han var kompis med mitt ex. Men något gjorde att vi drogs till varandra, han valde mig framför mitt ex.
Trots allt så höll vi ihop strax över två år. Just när vi skulle gå skilda vägar så var det fruktansvärt jobbigt, men så här några år efter så var det verkligen rätt beslut.
Vi var två helt olika människor och i olika skeden i livet, för honom var det mest bilar som gällde.
Idag har vi ingen kontakt alls.

Sedan tog det några månader tills jag träffade min nuvarande sambo, vilken lycka. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback