Dag 03 – Mina föräldrar


Dag 03 – Mina föräldrar

Min mamma heter Pia Kvarnström och min pappa heter Hans Gustavsson.
Under min uppväxt så var det mamma som alltid fanns där för oss. Pappa jobbade och lagade hela stadens bilar.
Jag kan inte påstå att jag har mått dåligt över att pappa inte var hemma lika mycket som min mamma.
Under min uppväxt så separerade min föräldrar några gånger men något gjorde att de drog sig till varandra igen.
Men på min systers 14 årsdag, alltså precis efter att jag hade fyllt 13 så skilde dem sig för gott.
Jag flyttade med min mamma och det är med henne som jag har bott större delen av de år som jag bodde hemma.
Jag har alltid haft kontakt med båda två.

Min mamma ställer alltid upp och hjälper mig med allt. Min dotter tycker om henne väldigt mycket och blir alltid superglad när hon får syn på sin mormor, ibland gråter hon tom. när mamma ska gå hem.
Jag är glad att vi har min mamma i vårat liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback