Älskvärda lastbilar


Godmorgon!
Just nu är det bara jag som är vaken i detta hushåll. Nellie sover fortfarande för natten och har inte vaknat en ända gång. Det är fjärde natten i rad som hon gör det, annars brukar hon äta en gång runt 3. Skönt att hon börjar inse att hon är en stor tjej nu. :D Hoppas bara det håller i sig så nu.
Men nu tycker jag att hon ska vakna för hon behöver få i sig lite mat innan hon ska iväg till dagis och leka med alla kompisar.
Jag själv ska iväg och joba 10,5 timmar. Får se hur det går i värmen, skulle vara så mycket skönare att ligga i solen och sova. Men det kan jag göra imorgon ;)

Igår hade vi en liten tjej som svävade på de rosa molnen ganska länge. Hon fick nämligen åka lasbil med sin farfar och det är bland det bästa hon vet. Hon ÄLSKAR lastbilar väldigt mycket. Hon blev jättearg på mig när jag skulle sätta in henne i bilen igen. Min lilla sötnos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback