Äntligen!


Äntligen är tisdagkväll här och det betyder att jag ska kolla på Dh. Det ända program som jag ALDRIG missar, det viktigaste på hela veckan.
Idag hade vi samtal på dagis, det första sen hon började där. Allt verkar gå jättebra, hon är nästan alltid glad när hon är där. Trivs bra och sköter sig väldigt bra. Inte riktigt som här hemma där hon "härjar" och stojar värre än värst. Skönt iaf att det går så himla bra, hon äter bra och sover bra där.
Nu tar det 6 månader innan det blir ett nytt samtal, mycket kommer att förändras tills dess. Förhoppningsvis blir det ännu bättre. Då kommer Nellie att vara stor på dagis eftersom väldigt många -10or ska börja där, spännande :)

Imorgon ska jag iväg med min fina familj och handa lite. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback