Jäkla Iphone!


Godkväll!
Jag blir så sur när det inte funkar att blogga från iphonen, suck :( Är det någon som vet varför?
Nu har jag anmält mig till vikariepoolen igen och nu börjar det rulla in lite jobb, kul att ha nåt att göra när jag är ledig ifrån systemet. Tråkigt bara att skruttan måste vara på dagis lite mer då, även fast det säkerligen är bra för henne.

Imorgon är det dags för sista babysimmet för den här terminen, det tycker både jag och Nellie ska bli tråkigt. Men förhoppningsvis som fortsätter vi till hösten igen, iaf om lillskrutta får bestämma :) Hon blir så glad när vi kommer dit och verkar trivas väldigt bra.

Nu ska jag kolla lite på hockeyn innan jag kryper ner i sängen! Imorgon är det dags att jobba lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback