Kvällsmöten


Godkväll!
En väldigt trött Frida ska snart hoppa ner i sängen, först ska jag bara vänta på att tvättmaskinerna ska bli klara.
Vi har haft möte på jobbet ikväll och jag var inte hemma föräns typ kvart i 9. Lagom seg och lagom trött.
Min lilla tjej hade somnat utan att äta upp sin välling så jag fick väcka henne lite halvt så hon kunde käka upp allt, sedan tvärsomnade hon direkt. Jag är så trött så jag vill inte riskera att hon ska vara hungrig så hon vaknar inatt och vill äta.
Skönt att det funkar att hon äter halvsovandes :D

Idag har vi även spenderat större delen av dagen i Örebro, shoppandes både det ena och andra ;) Fick med mig ett par nya träningsskor hem, så nu har jag tre ordentliga par. Syrran köpte allt som fanns i alla affärer, kul för henne!

Nehe nu kallar sängen på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback