Liten minisemester.


Godmorgon!
Som vanligt så vaknar jag innan Nellie och har svårt att somna om :(
Tänkte passa på att sitta här tills min lilla skrutta behagar vakna. Vrålhungrig är jag också, det finns bara ett botemedel åt det och det är att gå ner och äta. Men ibland är det så himla skönt att få sitta vid datorn i lugn och ro utan ett barn som väldigt gärna vill vara med och skriva lite. Helst skriva med hela kroppen, med alla styrka hon äger. Söthönan!

Idag ska jag och Nellie packa massor inför våran lilla minisemester i helgen. Björn jobbar hela helgen så vi tänkte passa på att åka då och det passar så bra för det är min första lediga lördag på ca 8 veckor. :) Men innan vi åker så ska jag jobba hela eftermiddagen. Det är inte lätt att åka bort med småbarn, man behöver ha så mycket saker med sig. Vagn, säng, stol, kläder i massor om en olycka skulle hända, mat ja och mycket annat. :)

Nehe nu får det bli frukost, hinner säkert äta innan hjärtat vaknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback