Skönt med semester.


Goddag!
Helgen har jag och Nellie spenderat i Västerås tllsammans med våran lilla My.
Vi shoppade, åt massor och bara umgicks. Tom. lillhönan ville vara med och umgås väldigt länge, efter halv 10 gav hon upp och somnade. Jag tycker inte att det är okej att hon är vaken så länge, senast halv 8 ska hon ligga i sin säng men igår var det inte möjligt. Hon blev så himla ledsen hela tiden :(

Idag lämnade jag in min dator på lagning, den laddar inte som den ska. Och jag hade en himla tur då garantin går ut på tisdag. Hoppas bara den lagas ordentligt nu.

Det går inte att blogga från min Iphone så jag får försöka blogga från Björns dator ibland :)
Nu ska vi fira mormor och farmor. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback