Sjukstuga..

Godkväll.
Vi har haft en sjukhelg här hemma så har inte haft så mkt tid att blogg.
Nellie har krävt väldigt mycket tid och det var lite jobbigt under tiden som jag var magsjuk. Det var lättare med henne när hon var sjuk för hon kräktes några gånger under en timmes tid och sen var det bra. Hon var pigg och glad och lekte som vanligt.
Jag fick feber och hade noll ork till något alls. Försökte få hjälp med henne idag så hon skulle få komma ut och leka av sig lite. Men det finns tydligen undanflykter till precis allt.

Men nu är vi på banan igen, imorgon är det dagis som gäller för prinsessan medans jag tänkte passa på att träna lite. Känns som om det är länge sen jag gjorde det, har varit instängd med Nellie sen i fredags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback