Envisa


God eftermiddag!
Sitter i soffan och tar igen mig lite efter jobbandet och middagen. Allt är undanplockat och uppätet.

Lagom när jag var klar så upptäckte jag att Nellie hade kastat alla mina vikta sängkläder på golvet, då åkte hon in på sitt rum väldigt fort.
Men oj vad tyst det är där inne, hon verkar leka väldigt tyst och snällt. Nu kom hon utsmyggandes, direkt när hon såg mig så sprang hon in på sitt rum igen.
Jag ropade och frågade om hon var snäll igen, då kom hon utsmyggandes väldigt tyst igen.
Gick fram till mig i soffan och sa förlåt genom att ge mig puss och kram.

Nu ska vi snart in till stan och hämta hem pappan från gymmet. Sedan ska mamman i huset få massa ensamtid :D
Trevlig helg på er.

Kommentarer
Postat av: Sara

Snäll du är =) Jag tror att det kanske löser sig. Annars får hon bli med =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback