Fart på fläsket.


Godkväll i stugorna.
Kom hem ifrån gymmet för ett tag sen, har varit med på gympasset. Gillar att vara med på det för då vet man precis vad man ska göra och i vilket temp :) Så passade även på att förlänga mitt gymkort ett år :D

Har även börjar röra på mig mer, just nu har vi bara en bil och har flyttat 4 km utanför stan. Så just nu passar jag på att gå in dit. 5 dagar i rad är jag just nu uppe i . Gick till dagis idag och det är ca 5 km, tog en till promenad på ett par km. Sedan blev jag hämtad då jag upptäckte att min plångbok var kvar hemma.
Ska även ta en annan promenad åt andra hållet, hem till syrran :)

Nu ska jag snart hoppa in i duschen för att sedan krypa ner i sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback