Jobb, skola, nervositet..


Godkväll.
Villken bra dag det har varit idag, de ringde till mig imorse och frågade om jag ville jobba i en tredje-klass. Funderade i några sekunder och svarade att ja det borde inte vara så svårt, haha.
Var nästan livrädd när jag var på väg till skolan men det gick jättebra och när jag kom hem så fick jag en förfrågan om jag ville ta resten av veckan också. Blev jätteglad och tackade såklart ja :)
Så den här veckan så blir det 6 dagarsvecka, kul att få test på att jobba lite mer igen. Var ett tag sen :)
Innan jag blev gravid med Nellie så kunde jag ibland jobba 70-80 timmar i veckan men nu är det andra tider och hon går så klart alltid i första hand. <3

Nu sitter jag här med min skål med clementiner och äpplen och inväntar idrottsgalan. Sedan blir det sängen för jag är helt färdig efter denna dag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback